Pagina's

vrijdag 6 februari 2015

Just breath




Iedereen heeft wel van die dingen waar hij of zij zich aan ergert. 
Ik ga eens in de zoveel tijd jullie lastig vallen 
met lijstjes waar ik mij aan irriteer! 
Ik ben benieuwd of ze herkenbaar zijn en waar jullie je aan ergeren! 
















Mensen die 60 rijden waar je 80 mag

Uber vrolijke mensen om 
07.30 uur in de ochtend


Lekker met een kleedje en een kop thee op de bank zitten, 
klaar voor je favoriete soap en dan ineens moeten plassen 


Mensen die het altijd beter weten of ook alles hebben meegemaakt


Vrouwen die zeggen dat ze 26 weken zwanger zijn. 
Uhm ja? en hoe veel maanden is dat? 


In de veronderstelling zijn dat je nog een lekkere chocoladereep 
in de kast heb liggen en er achter komen dat je vriendje deze heeft opgegeten


Iemand een whats appje sturen en vervolgens terug gebeld worden. 
Ik app toch niet voor niets? 

Dat ik altijd de duurste variant van iets het mooist moet vinden





Liefs, 
Petra - Peet - P. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten