Pagina's

donderdag 5 februari 2015

GET FIT #4 - AUW !

Squat Pictures, Photos, and Images for Facebook, Tumblr, Pinterest, and Twitter



AUW ! AUW ! 
AUW ! AUW ! AUW ! 

Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden, ik weet het maar.....AUW! 








Oke....Deze week heb ik eindelijk de eerste stap gezet. 
Ik had totaaaal geen zin en was (ben) stront, maar dan ook echt stront verkouden, maar ben tóch naar de sportschool geweest! 

Dinsdagmiddag belde ik vol goede moed naar de sportschool om door te geven dat ik die avond voor een proeflesje B.B.B zou komen. Toen ik als antwoord kreeg dat ik ingeschreven stond voor die avond MOEST ik wel ! ;)

Nou, daar stond ik dan in een uit te kast getrokken oude trainingsbroek en rugzak met handdoekje, sportschoenen en flesje water. Zogenaamd ready 2 go. Mijn vriend lachtte me keihard uit omdat ik er zo'n blij gezicht bij trok (niet dus) en wenste me vervolgens veel succes. Toen ik aankwam bij de sportschool werd me de kleedkamer aangewezen en de ruimte waar ik moest zijn.

Iets voor 19.00 uur zorgde ik dat ik klaar stond op een mooi plekje en had er verassend veel zin in. Manon, die les gaf, stelde zich nog even voor en gaf aan dat ik maar gewoon lekker mee moest doen en kijken wat ik aan kon. Wat ik aan kon?! Dit is toch gewoon een lesje voor je buik, billen en benen te trainen? Wat zou ik niet aan moeten kunnen? 
Tijdens de les bleef ik mij dit nog een paar keer afvragen. Die squats werden wel langzaam zwaarder en zwaarder maar ik kon het wel aan! Dat 'planken' is ook nog niet echt voor mij weggelegd, maar ook dat was opzich nog wel vol te houden! 

Maar NU! de dagen erna! O.M.G ik heb zo'n ontzettende spierpijn! Aan de ene kant een heerlijk gevoel omdat ik weet dat ik wat gedaan heb en het niet voor niets is geweest, maar aan de andere kant is dit echt niet grappig ofzo! (Al denken de mensen om me heen daar helaas anders over...) Ik loop erbij als een pinguin en naar de wc gaan probeer ik serieus zo lang mogelijk uit te stellen. Hoef ik niet van mijn stoel op te staan, dan doe ik dit ook gewoon liever niet! My legs are killing me!  



why it's okay to lift heavy ladies - my leg day and glute exercise routine currently - Jersey Girl TalkTrue

Ondanks deze spierpijn hel waar ik nu even door heen moet denk ik dat ik wel vaker naar B.B.B. training ga! Het wordt 2x per week gegeven en ben wel van plan om beide dagen te gaan op een gegeven moment! Nu moet ik er namelijk écht niet aan denken om vanavond alweer in de sportschool te staan om even een uurtje te squatten! *oops*

Binnenkort weer een update! Hopelijk dan met iets minder spierpijn! ;)

Liefs, 
Petra - Peet - P.

3 opmerkingen:

  1. Haha goed dat je bent geweest meid ;) succes nog met de spierpijn :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks schat! Eens moet de eerste keer zijn hea! Spierpijn zal vanzelf wel minder worden ;)
      Fijn weekend! Xx

      Verwijderen
    2. Inderdaad ;) jij ook fijn weekend :) xx

      Verwijderen