Pagina's

zondag 8 februari 2015

Picture Diary - week 6





Deze week moest ik mijn Picanto inruilen voor een Hyundai Getz,
ben ik eindelijk gaan sporten,
ging ik een dagje naar Den Bosch
en kreeg ik iets minder leuk nieuws te horen.....















- Deze week was het best vaak lekker weer ! Deze foto maakte ik uit mijn auto. Nederland is zo best mooi vinden jullie ook niet ?

- Dinsdag was het zo ver. Ik ging eindelijk weer een keer naar de sportschool! Toen ik terug kwam bij mijn auto was ik zó dicht ingeparkeerd door een of andere stommie Italiaan dat ik mijn spiegel in moest klappen om weg te kunnen rijden! Het scheelde letterlijk maar 3 centimeter of hij had tegen m'n spiegel aangezeten! Aarrgghh! 

              

- Ik heb deze leuke krabton gekocht voor m'n katjes! Ik ga straks samenwonen en daar is niet echt meer plek voor mijn huidige krabpaal (van 2 meter) ! Ik ben benieuwd wat ze er van vinden! 

- SNEEUW !! 


- Mijn auto moest voor de zoveelste keer naar de garage vanwege een of ander raar geluid. 
Omdat ze hem deze keer wat langer wilden houden kreeg ik een leen auto mee. Hoe vinden jullie mijn tijdelijke Hyundai Getz ? ;)

- COFFEE !!


- Donderdagavond ben ik naar Zevenaar gegaan om met mijn moeder naar de film Goosche vrouwen 2 te gaan. 
Toen we terug kwamen kreeg ik deze leuke sportieve onsie! Super lief en super chill ! 

- Vrijdag stond een dagje shoppen in Den Bosch met m'n moeder op de planning. We kozen er voor om met de trein te gaan! 

     

- Hazelnoot chocolademelk met een bossche bol. Nog nooit gehad maar zeker voor herhaling vatbaar! 

- Ik was (en ben nogsteeds) verliefd op dit jasje! Maar ik heb hem toch laten hangen. 
Ik zou vandaag alleen de dingen die ik écht nodig had kopen en een nieuw jasje hoorde daar helaas niet bij.
Daarnaast was hij niet heel goedkoop, wat deze keuze weer net iets makkelijker maakte ;)

    


- Mooie kerk in het centrum van Den Bosch

- Het voorste lampje heb ik gekocht ! Ik ben er echt helemaal blij mee! 

       

- Hier zit ik nog vol enthousiasme bij de opticien voor een controle van m'n contactlezen. Helaas ging ik er iets minder enthousiast vandaan. De opticien zag een vlekje op m'n iris wat hij niet helemaal vertrouwde. Voordat ik nieuwe lenzen ga bestellen moet ik nu eerst langs de oogpoli ! *slik*

- Ze zijn er helemaal gek van! Een geslaagde aankoop geweest dus! 

Zondag heb ik nog lekker in huis gerommeld en ben ik enorm lui geweest. 
Precies zoals een zondag hoort te zijn :)

Liefs, 
Petra - Peet - P. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten