Pagina's

zondag 18 januari 2015

Picture Diary - Week 3






Ik ben deze week ziek geweest,

 heb van mijn katten genoten 
en mijn appartement te huur gezet. 
Het was een rare week...... 















Dinsdag voelde ik mij zo beroerd op het werk dat ik s'middags ziek naar huis ben gegaan. Gelukkig was het rustig, dus was het geen probleem. 

Voordat ik m'n bed in dook, heb ik eerst nog een klein rondje gelopen met de hond van mijn huisgenootje..

                                        .


Woensdag ben ik niet gaan werken omdat ik me zó ziek voelde! Samen met Tommie heb ik een inhaalslag gemaakt op meerdere favoriete series en heb ik heel veel geslapen...

Ik heb de achtergrond van m'n telefoon aangepast. Ik krijg echt zo'n zin in de lente van dit plaatje !! 


Niet alleen ik vond de kwark Appel kaneel van Optimel erg lekker, ook Lotje kon er erg van genieten! Haar hele hoofdje verdween in het bakje waardoor het vervolgens onder de kwark zat. haha! 

Toen ik woesndagavond op m'n slaapkamer kwam trof ik dit aan! 
Zoooo schattig :) Alle drie m'n schatjes bij elkaar! 

 

Deze week Is m'n kaptafel opgehaald ! Ik ga binnenkort verhuizen (ik ga samenwonen met m'n vriendje! ) en in het nieuwe huis is er helaas geen plek meer voor. Gelukkig heb ik hem voor een leuk prijsje kunnen verkopen! 

Omdat ik binnenkort dus ga verhuizen hebben mijn vriendin/huisgenootje en ik alvast een oproep geplaatst op Facebook waarin we aangeven dat ons appartement te huur is. Binnenkort komt er al iemand kijken die aardig serieus is, dus ik ben benieuwd! Toch blijft het ergens ook wel jammer dit leuke appartement te moeten gaan verlaten, maar gelukkig woont mijn vriendje ook midden in het centrum met een heel leuk appartement!!



Zaterdag ben ik naar de garage geweest voor een raar piepend geluid van m'n auto en zijn er twee nieuwe voorbanden onder gezet. De band linksvoor was zo erg versleten dat er gewoon amper profiel meer op zat! Helaas kosten deze grapjes altijd weer handen voor met geld! Auto rijden is maar duur... :( 

S'avonds hebben we heerlijk wat gedronken bij vrienden. Ze hadden lekkere hapjes en de openhaart stond aan. Ontzettend relaxed en erg gezellig! 

  

Zondag heb ik samen met mijn vriend zijn hele huis gepoetst en zijn mijn ouders + schoonouders langs gekomen. S'avonds hebben we een aantal afleveringen van Penoza gekeken en zijn we lekker op tijd naar bed gegaan! 

Ook kreeg ik nog deze mooie foto van Lotje van mijn huisgenootje. Is ze niet mooi ?! :)


Liefs, 

Petra - Peet - P



1 opmerking: