Pagina's

maandag 19 januari 2015

GET FIT #2 : The outfit !






Oke, ik geef het eerlijk toe... afgelopen week heb ik geen poot uitgestoken en dan ook niets aan lichaam beweging gedaan.
 Dit kwam mede omdat ik dinsdag en woensdag ziek was 
en de rest van de week daar de nasleep nog van had. 
De energie was ver te vinden dus ik heb het elke dag weer uitgesteld... *shame on me*














Dit neemt niet weg dat ik wel gewoon een tweede editie maak. Ik vind dat een goeie outfit belangrijk is tijdens het sporten. Niet alleen is het belangrijk dat alles goed in bedwang blijft zitten (wij vrouwen hebben nou eenmaal borsten die meebewegen...) Ik ben ook van mening dat het je enorm kan motiveren! Wanneer je een leuke outfit aantrekt om naar de sportschool te gaan, krijg je vanzelf al meer zin om wat te gaan doen! 

Ik mijn favorieten van Zalando eens op een rijtje gezet : 





Allereerst is een goede sport BH natuurlijk heel erg belangrijk! Zelf heb ik alleen maar zwarte sport BH's maar deze kleurtjes zijn ook wel erg leuk! Wat ik zo handig vind aan bovenstaande zwarte bh is dat je hem aan de voorkant dicht kan ritsen. Dit scheelt een gevecht om hem over je hoofd heen aan te trekken! (of ben ik de enige die hier last van heeft ?)   

                                  
 
                   
                                          

Bovenstaande shirts zijn niet alleen erg leuk maar lijken me ook heel prettig om in te sporten. Zelf ben ik niet van de hele strakke shirtjes of hempjes. Ik vind het fijner om een wat losser shirt over mijn sport BH te dragen! Ook ben ik niet heel erg van de felle kleurtjes, ik hoef niet zo op te vallen in de sportschool, al vind ik het stiekem altijd wel leuk staan bij andere! 




Ik vind sporten in een legging het lekkerst. Maar soms is heb ik van die dagen dat het me allemaal te strak zit en ik liever voor een losser model ga. Deze modellen zijn echt heel gaaf! Ik zou ze het liefst alle 4 in m'n kledingkast hebben liggen! 


  

         


Een vest of een trui is bijna onmisbaar voor sporten vind ik. Ik begin meestal met een vest nog aan, tot dat ik het te warm krijg en ik in m'n hempje of shirtje verder sport. Ik vind het heerlijk om vervolgens na het sporten een warm vest of een warme trui aan te trekken! Niet alleen erg lekker maar ook slim aangezien je erg bezeweet bent en makkelijk kou kan vatten op het moment dat je dan de kou in gaat! 


Nou ik ben benieuwd of ik deze week de sportschool nog van binnen ga zien!  
Het moet wel.... 

Ik MOET wel ! ;)

Liefs,

Petra - Peet - P. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten