Pagina's

zaterdag 17 januari 2015

Lazy days




Onlangs schreef ik dit artikel over van die dagen waar je gewoon nergens zin in hebt. Dit zijn vooral bij mij de zondagen! De winkels zijn allemaal dicht en al het leuke wat je kan verzinnen om te gaan doen kost geld. Negen van de tien keer breng ik de zondag dan ook lekker door in bed of op de bank !


Ik heb alles wat je nodig heb voor dé perfecte lazy day op een rijtje gezet, zodat je zondag zo ontspannen mogelijk kan verlopen......







          


Allereerst mag een enorme bank waar je lekker op neer kan ploffen niet ontbreken natuurlijk! 
Deze variant van Riviera Maison ziet er echt perfect uit om een hele zondag op door te brengen!

Een kleed is denk ik wel het aller belangrijkste op zo'n dag! Ik houd echt van kleedjes. Altijd als ik op de bank lig, móet ik gewoon een kleedje over me heen hebben! Dit kleed ziet er zo comfy uit dat ik er nu het liefst onderkruip en niet meer onder vandaan kom...


                          .

Een comfy trui, het liefst eentje die al zo veel mogelijk uitgelubbert is en waarvan de mouwen lang genoeg zijn om je handen in te verstoppen. En sokken! maar dan wel van die warme geiten wollen hoge sokken! 

Gezichtmaskertjes mogen natuurlijk ook niet ontbreken. Lekker met een maskertje naar je favo film of serie kijken. Let op! Zet wel een wekker, want anders heb je hem zo een half uur op in plaats van 10 minuten! ;)




  

Koekjes! Heeeeeel veel koekjes! Bij een lazy day horen gewoon koekjes, snoep en popcorn! Ik kan serieus wel de hele dag door eten op dit soort dagen.... Helaas moet het er dan vervolgens ook wel weer vanaf en is een bezoekje aan de sportschool geen slecht idee! *oops*


                  

Koppen thee en warme chocolademelk! Ik kan serieus wel 10 koppen thee per dag drinken en op dit soort lazy dagen al helemaal! Daar in tegen is een kop warme chocolademelk mét slagroom én van die kleine marsmallowtjes erop natuurlijk ook niet verkeerd! Deze bevat alleen wel ietsje pietsje meer calorieën, dus misschien beter deze voor de afwisseling te houden. ;)



         .
Op échte lazy days moet je wel films of series kijken! Mijn twee favorieten op dit moment, Gossip Girl en Once Upon a Time. Beide kijk ik via internet en zijn zooooo verslavend! Ik kijk ook nog samen met mijn vriend naar Penoza! We zijn nu bij het derde seizoen. Daarna zal het helaas flink afkicken worden aangezien het vierde seizoen pas in het najaar van 2015 op tv komt! 


Verder zijn heerlijke sloffen, nagellakjes en je vriendje / je vriendinnen natuurlijk niet te missen op een echte lazy sunday! Pak maar snel een lekkere kop thee met wat koekjes, geniet van je favoriete films of series en RELAX! 


Veel plezier ;)

Liefs, 
Petra - Peet - P.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten