Pagina's

donderdag 15 januari 2015

My Wish list !





In dit artikel konden jullie zien wat mijn verlanglijstje was voor de kerst. Ik heb hier een paar dingen van mogen krijgen *jeej!* maar natuurlijk blijven er altijd dingen bij komen! Om mijn verlanglijstje/wish list up to date te houden, begin ik met My Wish list !














1. Dubbelwandige glazen



Wat ik zo leuk vind aan dubbelwandige glazen is dat je ze lekker makkelijk vast kan houden, zonder je handen er aan te branden! Het is ook zo leuk om met bijzondere koffies de inhoud met alle laagjes te kunnen zien! 









2. Fruitmand


Deze lichtroze fruitmand vind ik echt heel leuk! Je kan precies zien wat er allemaal in zit en hij staat ook gewoon heel leuk op bijvoorbeeld je aanrecht! Hebben! 















3. Het spel 30 seconds

Dit spel is echt hilarisch. Helemaal als je het speelt met mensen die erg fanatiek zijn als het om spelletjes gaat en niet tegen hun verlies kunnen. Zo leuk hoe de frustratie oploopt wanneer je teamgenoot niet snapt wat je probeert te verwoorden! Ik ben er zelf stiekem eigenlijk heel slecht in, maar dat neemt niet weg dat het een geweldig spel is ! 
















4. Tattoo

'An arrow can only be shot by pulling it backward. So when life is dragging you down with difficulties, it means that it's going to launch you into something great...' 

Ik vind dit zo'n mooie tekst. Het is echt zo dat wanneer je een periode doorgaat met heel veel tegenslagen en teleurstellingen deze niet voor altijd duurt en er vanzelf weer leuke en goede tijden zullen komen! 

Ik zou wel een tattoo van een pijltje. Niet te groot en druk, maar gewoon klein en subtiel. De plek van de tattoo op het plaatje vind ik ook wel mooi! 








Liefs, 
Petra - Peet - P


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke wishlist! Ik vind die dubbelwandige glazen ook echt fantastisch. En wat een prachtige tattoo, dat zou inderdaad heel mooi kunnen zijn als je deze subtiel laat zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee dit! Ik heb ook een hele lange wishlist, dus dat moet wel gaan lukken ;)

    BeantwoordenVerwijderen