Pagina's

maandag 12 januari 2015

GET FIT #1 : Let's do this !





Oke volgens mij heeft iedereen op aarde zich voorgenomen meer te gaan bewegen, gezonder te gaan leven en meer fit en slanker te worden. Ik ben er daar 1 van.......








Het is niet zozeer dat ik weer ga beginnen met sporten en gezonder leven omdat het 1 van m'n goede voornemens is voor 2015, ik wil gewoon weer terug naar de conditie, lichaam en gezonde levensstijl die ik al lange tijd links heb laten liggen. 

Afgelopen jaar is een jaar waarin ik heel veel mee heb gemaakt. Leuke maar helaas ook een stuk minder leuke dingen. Door onder andere de leuke dingen in bijvoorbeeld de zomer zoals een drankje doen op het terras, en daar dan ook de benodigde hapjes bij bestellen, een dagje naar het strand of gezellig met de hele groep bbq-en, kwam het sporten en het gezonde leven op een laag pitje te staan. Het bleef wel altijd in mijn achterhoofd ; Na de zomer is het klaar, dan moet ik écht weer er tegen aan! Maar ik bleef het maar uitstellen en uitstellen..... 

Nu is de winter inmiddels ook al weer aan zijn einde aan het komen en ik heb nogsteeds niets gedaan. *shame on me!* Het wordt dus hoog tijd om in actie te komen! 

Samen met mijn vriend gaan we deze week beginnen met een hele andere levensstijl, geen chipjes meer bij de afleveringen Penoza die we nu elke avond kijken. Geen frisdrank en snoep meer in huis halen, maar genieten van de andere gezonde dingen! 

Kom maar op met die smoothies, gezonde groente en sportschoolabbonnementen! 
Kom maar op met die conditie en abs! Ik ben er klaar voor! 

I'll keep you posted :)

Liefs, 
Petra - Peet - P



Geen opmerkingen:

Een reactie posten