Pagina's

zondag 11 januari 2015

Badkamers




Binnenkort ga ik verhuizen en krijg ik een badkamer die niet super gezellig is. Aangezien ik nog best veel tijd besteed in deze ruimte (naar de wc, douchen, opmaken, wasjes draaien) vind ik het leuk om van de badkamer een gezellig plek te maken waardoor het niet erg is hier zo veel tijd door te brengen! 


Ik ben inspiratie op gaan doen op het internet. Wat een mooie plaatjes en leuke ideeën! Ik heb nu al zin om mijn handen uit te mouwen te steken en er mee aan de slag te gaan! 

















Planken plaatsen
Door middel van planken te plaatsen kan je een kale muur al zo veel gezelliger maken! Dit geldt natuurlijk niet alleen voor de badkamer maar ook voor andere ruimtes. Op de planken kan je een paar opgevouwen handdoeken leggen of ze opgerold op elkaar stapelen. Het idee van de kistjes aan de muur vind ik zelf erg origineel en sfeervol. De producten van een van mijn favoriete merken Sabon zouden hier erg leuk in staan! 


 



Posters
Omdat de wasmachine straks in de badkamer staat is dat ook een van de redenen waarom ik zovaak in deze ruimte kom. Bovenstaande poster is gaaf om uit te printen en groot boven de wasmachine te hangen! Buiten het feit dat het leuk staat is het ook handig voor als mijn wederhelft een keer de was moet doen! ;) De andere poster is ook gaaf als muursticker of om in te lijsten! 

   


Organize
Zorg voor een opgeruimde badkamer. Wanneer alles netjes een eigen plekje heeft zal dit zorgen voor rust maar ook voor een mooie uitstraling van je badkamer! Het idee met de wc-rollen vind ik echt geniaal, maar of het ook werkt ? Het is echt iets voor mij om er 1 wc-rol uit te halen en het voor elkaar te krijgen dat de rest vervolgens op de grond ligt ! haha... Door het gebruik van mandjes kan je mooi alles bij elkaar houden. Producten voor je haar bij elkaar, luchtjes bij elkaar, je make-up enz enz. Makkelijk zoeken en makkelijk opruimen! 



  

  

Accessoires 
Accessoires maken elke ruimte gezellig. Ik moet er echt niet aan denken om een ruimte te hebben zonder accessoires! Ook de badkamer moet hier dus van voorzien zijn vind ik! ;) 
Bovenstaande potten vind ik echt heel mooi ! Leuk om bijvoorbeeld je wattenschijfjes of wattenstaafjes in te bewaren. Het gebruik van manden en trappen vind ik ook heel gaaf. Op deze manier is het ineens niet meer zo erg dat de voorraad wc-papier, zalfjes en handdoeken zichtbaar zijn! 


 

 


Sabon
Zoals ik aan het begin van deze post al aangaf ben ik gek op het merk SabonDe producten zijn niet alleen ontzettend lekker maar staan ook heel mooi! Het merk is wel aardig prijzig, maar als het product op is staat de verpakking an zich zelf ook heel erg leuk. Waar voor je geld dus! 

Ik zal jullie straks op de hoogte houden van mijn veranderingen in de badkamer door middel van before - after fotos! 

Liefs, 
Petra - Peet - P









1 opmerking:

  1. Wauw, die eerste indeling vind ik zó mooi! Heerlijk wit en fris en overzichtelijk, erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen