Pagina's

donderdag 11 december 2014

Riviera Maison




Riviera Maison is een van mijn favoriete merken. Het logo, de stijl, de sfeer alles spreekt mij erg aan! Riviera Maison is een merknaam van meubels en accesoires in een mooie lichte landelijke stijl. De eigenaar is Henk Theunissen. Zijn ouders starten kort na de tweede wereld oorlog een bloemwinkel aan de Amsterdamse Overtoom. Deze winkel gaven ze de naam 'Riveria Bloemsierkunst' vernoemd naar de Bloemenriviera! 







Naast bloemen kwam er steeds meer accesoires in de verkoop. Een bijzonder dienblad bleekminder goed verkocht te worden. Toen Henk Theunissen ondekte dat de klanten zich afvroegen waar het meubel voor diende, vroeg hij een schilder het dienblad te voorzien van de tekst 'Breakfast in Bed'. Guess what? De dienbladen vlogen de winkel uit! 









Om al het moois van Rivera Maison te kunnen kopen en toe te kunnen passen in je huis, mag je wel in het bezit zijn van een Rivera MANSION, want in mijn kleine appartementje in de binnestad is het bijna onmogelijk om deze stijl overal door kunnen laten voeren. Niet is een groot huis belangrijk.... het is denk ik nog belangrijker om een grote porotomonee te hebben! 


Ach ja! Ik blijf dromen.... 

Liefs, 
Petra - Peet - P. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten