Pagina's

vrijdag 5 december 2014

Even voorstellen... The oldskool way!








Ik ben nu twee blogjes verder en heb me eigenlijk helemaal nog niet voorgesteld. Nou leek het mij super grappig om dit 'the oldskool way' te doen door het invullen van een vragenlijst. Maar niet zomaar een vragenlijst ! Een vragenlijst van vroeger. Namelijk die heel nederland altijd gebruikte om te plaatsen op zijn of haar CU2 profiel ! Remember....? 







001: Naam: Petra 
002: Nickname: Home by Peet
003: Woonplaats: Harderwijk
004: Geboortedatum: 2 juli 1989
005: Lengte: 170 cm
006: Kleur ogen: Bruin/groen
007: Schoenmaat: 38


008: School/werk: Receptioniste/Front office medewerkster
009: Rook je: Ik ben een ecte gezelligheidsrook(st)er! Dus heel af en toe.
010: Hobby's: Foto's maken, filmpjes kijken, bloggen en bij m'n vriendjes zijn!
011: Broers/zussen: Ik heb twee hele lieve stiefzussen
012: Heb je verkering/een relatie: Ja! ik heb een relatie met Ruud! 
013: Piercing: Niet meer. Mijn tongpiercing is er nu denk ik een klein halfjaartje uit.
014: Tattoo: Nog niet, maar de wens is er zeker! 
015: Vakantieland: Italie 

016: Is er iemand die je niet zal terugschrijven: Zou zo niet weten wie.
017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: Mijn vriendje Ruud! 
018: Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: Niemand.
019: Wie zou je graag ontmoeten: Channing Tatum *kwijl*
020: Wie bewonder je enorm: Mijn allesliefste moeder
021: Meest sexy personen: Hihi, is het heel cliché om hier weer Ruud in te vullen? ;)

022: Favoriete slaapkledij: gewoon een hempje ofzo
023: Favoriete auto: Ik rijd nu zelf in een Kia Picanto, maar een Audi A1 is ook wel erug leuk!
024: Favoriete film: Op dit moment ben ik gek op 'the Hungergames'
025: Favoriete muziek: Techno, House, Deephouse 
026: Favoriete stad: New York! (ik ben nogsteeds aan het sparen...)
027: Favoriete knuffel: Een knuffel van mijn moeder of vriendje ;)
028: Favoriete geurtje: Hypnotic Poison van Dior
029: Favoriete week/maandblad: VT wonen, 101 woonideeën of de Flair o.i.d.
030: Favoriete geluid: Het knorren van mijn twee lieve katten
031: Favoriete TV-series: Nieuwe buren, Penoza, Expeditie Robinson
032: Favoriete schrijver: Heb niet! 
033: Favoriete troetelnaam: Schatje

034: Wat staat er op je mouse pad: Niks! Deze is zwart 
035: Wat ligt er onder je bed: vast en zeker een hele boel stof! *oops*
036: Lievelingskleur: Zwart, grijs en wit (ookal zijn dit niet écht kleuren)
037: Lievelingslied allertijden: uuhhmm.....
038: Lievelingslied op dit moment: E
d Sheeran - Thinking out loud
039: Lievelingseten: Pasta's en salades
040: Lievelingsvak op school: Vroeger was dit turnen! 
041: Lievelingsdrank: Malibu cola
042: Lievelingscijfer: 8
043: Wat vind je het mooist aan jezelf: Ik denk mijn lippen! 
044: Welke deodorant gebruik je: Dove
045: Welke schoenen draag je het liefst: Slippers! Dit betekend namelijk dat het zomer is! 
046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: Meestal rond 22.30/23.00 uur
047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: 'weet je wel..'
048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Ik denk een heele mooie roos krijgen! 
049: Het meest beschamende moment van je leven: In m'n naakie de deur open doen 
050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: in de zomer buiten, winter binnen! 
051: Wat doe je in het weekend: M'n huis schoonmaken, boodschapjes en chillen.
052: Welk vak doe/deed je niet graag op school: frans en wiskunde.
053: Je Ontbijt: Kwark met een stuk fruit
054: Wat eet je absoluut niet graag: Spruiten! 
055: Huisdieren: 2 hele lieve katten Tommie en Lotje

056: Lachen of dromen: Lachen
057: Serieus of grappig: Grappig
058: Snel of traag: Snel
059: Alleenstaand of relatie: Relatie
060: Simpel of ingewikkeld: Ingewikkeld
061: Cremeren of begraven: begraven
062: Sex of alcohol: Beide ?! 
063: Lang opblijven of vroeg naar bed: Lang opblijven
064: Licht of donker?: Licht
065: Spreken of zwijgen: Spreken
066: Grote of kleine vrouwen/mannen: Grote
067: Krant of weekblad: Weekblad
068: Knuffel of een kus: Knuffel
069: Gelukkig of triestig: Gelukkig
070: Leven of dood: Leven
071: Fuif of discotheek: Discotheek
072: Links of rechts: Rechts
073: Saus erop of ernaast?: Ernaast
074: Bruin of blond: Bruin

075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: Hoe ziet mijn leven er verder uit?
076: Geloof je in reincarnatie: Nope
077: Bestaan buitenaardse wezens: Nope
078: Bestaat de ware: Vast wel..

079: Hoeveel kinderen wil je: Ik denk 2
080: Waar kan je niet tegen: Onrecht
081: Het beste gevoel ter wereld: Een knuffel van degene van wie je houd
082: Het slechtste gevoel ter wereld: Het verliezen van een dierbare
083: Waar ben je bang voor: Spinnen! 
084: Word je soms emotioneel: Ja gelukkig wel
085: Huil je tijdens films: Soms wel ! 
086: Droombezigheid als je ouder bent: Moeder zijn
087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Meer voor mezelf opkomen
088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: Ik wil niieett !! 
089: Als welk dier zou je terug willen keren?: Een kat, lekker de hele dag chillen
090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man:Ogen
091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Op het strand met een mooie sunset?

092: Wat vind je van cu2: ik VOND het altijd geweldig! Nu vraag ik me af waarom precies.....
093: Wat mis je nog aan cu2: Uhm,,..niks?
094: Waar heb je deze vragenlijst vandaan: Internet
095: Vond je deze vragenlijst leuk: Ik vond het grappig om weer eens in te vullen! 



On-ge-lo-fe-lijk wat een vragen! Dat ik dit vroeger voor m'n plezier heb ingevuld! haha...
Waar ik mezelf ook over verbaas is hoe ik met al die html codes heb kunnen werken om zo de lay-out aan te kunnen passen! 

En weten jullie die mooie glitterplaatjes nog? hihi.... 
Hier eentje om deze post even helemaal af te maken: 



Liefs, 
Petra - Peet - P.




1 opmerking:

  1. Schatje,

    Leuk je eigen blog!!
    Heel veel succes ermee.
    Ben trots op je!

    Dikke kus Ruud

    BeantwoordenVerwijderen