Pagina's

donderdag 4 december 2014

Dear Santa...







Het is weer de maand van de verlanglijstjes, cadeautjes en feestjes. Maar wat moet je nou vragen aan die lieve Sint en Santa? Nadat ik van min vriend, ouders, vrienden en zelfs collega's (!!) de vraag kreeg of ik nog wensen had voor sinterklaas of kerst, vond ik het tijd eens een aantal dingen op een rijtje te zetten. 







Dove body oil
Ze ruiken allebei echt superlekker maar vind ze voor €9.99 p.s. nét iets te duur. Om hem dan cadeau te krijgen is wel erg leuk !! 

Rituals Lip balm
Ik ben verslaafd (maar dan ook écht verslaafd) aan deze 'smooth operator' zoals ze hem heel toepasselijk hebben genoemd. Ondanks dat hij niet goedkoop is (€8.50) blijf ik hem elke keer opnieuw kopen. De geur, de structuur én de verpakking zijn gewoon allemaal perfect! Ik kan er geen genoeg van krijgen. Wanneer iemand hem cadeau geeft en ik er een op voorraad heb, is dit helemaal alleen maar heel erg fijn! ;)

Sokken 
Iets wat je eigenlijk altijd nodig hebt maar altijd vergeet te kopen. Ook raak ik altijd 1 sok kwijt zodat ik vaak allemaal losse sokjes in m'n la heb liggen. Irritant! Wanneer ik allemaal dezelfde sokken zou hebben zou dit al een hele hoop schelen! Dus toch maar een keertje kopen. (of krijgen!)

Een klein schoudertasje
Elke keer als ik op een festival of feestje sta denk ik 'Ik moet echt eens kijken naar een handig schoudertasje'. Waarom ik er vervolgens dan niet achteraan ga weet ik ook niet. Dan maar op m'n verlanglijstje, dan is het gelijk een reminder voor mezelf! 

Hypnotic Poison - Dior
Dit is echt mijn luchtje! Helemaal met de wintermaanden is dit echt mijn favoriet. 

Picture robe HEMA
Leuk om diverse spreuken aan op te hangen of misschien alleen maar foto's van Instagram. Hoe dan ook, ik kan wel een aantal leuke dingen bedenken om aan dit koortje te hangen! 

Blog boek
Handige tips en trics over hoe je een blog kan opstarten, bijhouden en ook intressant kan houden! Zoals jullie allemaal hebben kunnen zien, is dit pas mijn tweede post en moet ik nog eens gaan zitten voor de lay-out en alles van mijn blog! Een beetje hulp is dan mooi meegenomen.

Selfie stick
Hoe cliché het misschien ook mag zijn, ik wil nogsteeds een selfie stick! Het lijkt me gewoon echt lache om hiermee leuke foto's te maken! Iets wat ik zelf niet zo snel zou kopen, maar wel erg leuk zou vinden om te krijgen!

Witte bloemenvaas HEMA
Toen ik deze vaas bij de Hema zag staan wist ik dat ik hem moest hebben. Het is gewoon eens wat anders dan een standaard glazen vaas! Ik heb hem toen niet meegenomen en vind het achteraf mooi stom! Dan maar op mijn verlanglijstje... 

Ik heb deze lijst ook voor mijzelf gemaakt om hem continu bij te houden. Wanneer mij iets nieuws te binnen schiet, hoef ik deze alleen maar toe te voegen! Wanneer iemand zo lief is geweest om iets van mijn lijstje te geven, kan ik het simpelweg weer wegstrepen! Altijd handig toch? ;)

Liefs, 
Petra - Peet - P





Geen opmerkingen:

Een reactie posten