Pagina's

dinsdag 2 december 2014

Oh hello.. December!







De maand van koude donkere dagen, warme winterjassen, sjaals en handschoenen. Van je voorruit moeten krabben en chaos in het verkeer. Het is niet een van mijn favo maanden, maar het kan ook zijn charmes hebben! Om deze maand zo leuk mogelijk door te komen, heb ik een December bucketlist gemaakt! Benieuwd naar mijn wensen, plannen en ideeën voor de laatste maand van 2014 ? Lees verder! 









Héél veel warme chocolademelk mét slagroom drinken!;
  • Met sinterklaas hét perfecte gedicht / surprise maken;
  • Zelf pepernoten maken; (en me hier waarschijnlijk helemaal misselijk aan eten)
  • Een kerstmarkt bezoeken;
  • Een sneeuwpop maken; (hopen dat het gaat sneeuwen!)
  • Schaatsen;
  • Een kerstboom optuigen;
  • Dat ene mooie jurkje kopen voor de kerstdagen;
  • Een kerstfilm marathon houden; 
  • Een heerlijk ontspannen sauna-dag; 
  • Héél hard meezingen met kerstliedjes; 
  • Een lange wandeling maken door het bos; 
  • Een sneeuwvlokje vangen op m'n tong;
  • Kussen onder de 'mistletoe' 
  • In m'n pyama de hele dag warm bij de verwarming zitten.

Ik ben benieuwd of ik alles kan gaan waarmaken in deze laatste paar weken! Ik ga er in iedergeval wel m'n best voor doen! ;)

Liefs, 
Petra - Peet - P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten