Pagina's

maandag 15 december 2014

Pailletten broek!







Dit weekend was ik in Brussel om lekker te shoppen voor kerst. Naast de jaarlijkse kerstcadeautjes voor de familie, hoorde een nieuwe outfit hier natuurlijk ook bij! 

Dit jaar wilde ik eens wat anders dan maar weer dat standaard jurkje en toen ik deze zwarte pailletten broek zag hangen wist ik meteen dat ik daar iets mee wilde doen! 








Misschien heel fout maar ook wel heel leuk! Broeken helemaal bedekt met pailletjes! 
Zelf heb ik onderstaand zwart model mogen scoren bij de WE in Burssel en ik ben er he-le-maal blij mee! 
De broek is €59.95 en is van binnen gevoerd met satijn waardoor hij echt heerlijk zit! 


Ik denk alleen dat ik hem ga combineren met een mooi effen zwart jasje in plaats van een met nóg meer pailletjes! 
En ik ga ook voor een paar mooie zwarte hakken in plaats van deze platte schoenen! 

Zoekend op internet naar een afbeelding van deze leuke broek kwam ik ook een aantal andere varianten tegen en wilde deze ook graag even met jullie delen! 


Hoe gaaf zijn deze gouden varianten?!

Een ding wat ik me wel afvraag is wanneer ik deze broek ga dragen. 
Ik vind het echt een broek voor speciale- en feestgelegenheden en denk dus niet dat ik hem zo snel naar mijn werk 
of in mijn vrije tijd aan zal doen!

Wat vinden jullie? En zouden jullie het in het dagelijks leven dragen?

Liefs, 
Petra - Peet - P.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten