Pagina's

woensdag 17 december 2014

Nieuw bij Xenos !






Een van mijn favo winkels is de Xenos. Ik kan deze winkel gewoon NIET voorbij lopen zonder er naar binnen getrokken te worden en er volgens iets MOET kopen! Toen de laatste folder op de mat viel en ik deze leuke dingen er in zag staan, wilde ik ze graag met jullie delen! Wie weet zijn het leuke cadeautjes voor de kerst, of is het een leuke aanvulling voor bij je thuis?! 








http://www.xenos.nl/assortiment/woonaccessoires/verlichting/overig/bureaulamp







En ? Staat er iets tussen waarvoor jij nu direct alles uit je handen laat vallen en naar de dichtbijzijnste Xenos rent? ;) 
Persoonlijk ben ik gek van de letterslinger en denk dat ik die vanmiddag ga halen! Ik houd jullie op de hoogte! 

Liefs, 

Petra - Peet - P.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten