Pagina's

zondag 25 januari 2015

Picture Diary - week 4






Ik heb deze week niet heel veel foto's gemaakt 
maar ik had het HEEL koud op m'n werk, 
at sushi 
en had een gezellige avond bij vrienden....















Van mijn moeder kreeg ik dit schattige boekje 'De wereld van Petra' !

Dit klopt best eigenlijk! 



Het was deze week zo koud op m'n werk dat ik onder het bureau kroop om met m'n sjaal om en wanten aan voor het straalkacheltje te gaan zitten! Natuurlijk maar voor een paar seconden ;) Hopelijk is het volgende week weer wat warmer op m'n werk en werken alle verwarmingen weer goed! 

De spiegel die ik mijn vriend cadeau gaf voor zijn verjaardag hangt eindelijk!  IDEAAL zo'n grote spiegel! (de vlaggetjes hangen nog zien jullie? ;)


Kijk wie ik betrapte op drinken uit de kraan! Blijkbaar stond de kraan nog een beetje open en had Tommie dorst ! haha 

Vrijdagavond thuis genoten van sushi en wijn! JAMMIE! 




SNEEUW! Zaterdagochtend werd ik wakker en zag ik het dakterras helemaal onder de sneeuw toen ik mijn gordijnen open deed! Het is erg mooi maar wat geeft het ook een zooi!

Een lekkere lunch in de stad. Ik koos voor deze tunnbröd met carpaccio, truffelmayonaise, parmezaanse kaas en pijnboompitjes. Dat tunnbröd is net even wat anders dan een wrap maar écht heel lekker! Ik kom er net achter dat ze het verkopen bij de IKEA, dus het zal wel iets Zweeds zijn. Binnenkort maar eens een bezoekje naar de IKEA plannen denk ik! 


Zaterdagmiddag zijn we naar vrienden in Hilversum gegaan. Genoten van hun leuke huisje, lekkere hapjes, lasagne en wijntjes! Samen met hondje Pleun heb ik ook lekker warm bij de open haard gezeten!

Zondag lekker uitgeslapen en voor mijn swapmaatje mijn dromen op instagram gezet. Ik doe mee aan de #happydreamswap en heb er zin in! Nu nog even bedenken wat ik ga kopen!


Een fijne zondag nog!

Liefs, 
Petra - Peet - P. 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten