Pagina's

woensdag 21 januari 2015

Pastelkleuren













Pastelkleuren. 
Ze zijn niet alleen mooi bij kleding maar je interieur kan ook heel mooi worden door pastelkleuren toe te passen! 

Je interieur blijft rustig maar wijkt toch nét even af van het 
standaard, veilige, maar o zo mooie wit ! 













Er zijn diverse pastelkleuren die ik erg mooi vind:

- Mintgroen
- Ijsblauw
- Lichtroze
- Lila










Het leuke aan pastelkleuren is dat je er alle kanten mee op kan en het zo gek kan maken als je zelf wilt. Wanneer je 1 hele muur in een mooie ijsblauwe kleur verft kan je je accesoires weer wat rustiger houden. Vind je het verven van een hele muur net iets te gewaagd, ga dan bijvoorbeeld voor wat grotere meubelstukken zoals een mintgroen stoeltje of lichtroze gordijnen! 

Pasteltinten doen mij altijd denken aan de lente en mooi weer buiten. Ik word er vrolijk van en het geeft me ergens ook rust! 
Ben jij van plan om binnenkort al wat voorjaar in huis te halen, en kan je wel wat inspiratie gebruiken? 
Ik heb hieronder wat leuke voorbeeldjes voor je opgezocht. 
Verder hoef ik niet veel te zeggen. De beelden spreken voor zich ;)

Bron : pinterest
Klik op de afbeelding voor een groter beeld !

 

      


     


 







Geweldig toch deze kleuren ?! :)

Liefs, 
Petra - Peet - P. 


3 opmerkingen:

  1. Zeker geweldig die kleuren:)!
    Leuke blog heb je meis, leuke artikelen om te lezen.. Veel succes ermee xx Jacqueline Vd Horst

    BeantwoordenVerwijderen