Pagina's

woensdag 11 februari 2015

[by] zenz Homestore




By zenz is een webshop met een groot assortiment aan scandinavische woonmerken. 

Ze maken een eigen mix van leuke producten van diverse merken en verkopen alleen producten die zij zelf ook in hun woonkamer zouden gebruiken! 





  


Als ik deze rietjes zie krijg ik gelijk zin om zoals vroeger al m'n drinken met een rietje te gaan drinken. Ze zijn niet alleen leuk om je drankje mee op te vrolijken maar staan ook leuk in een grote pot als decoratie! Het bekertje aan de rechter kant is leuk om bijvoorbeeld smoothies in te maken of een lekkere zelfgemaakte limonade straks in de zomer !! 

 


Mijn probleem is dat er over het algemeen té veel rommel heb en té weinig ruimte om het op te ruimen. Wat dan vervolgens ook nog een uitdaging is om dit georganiseerd te doen zodat je nog eens wat terug kan vinden. 
Door van bijvoorbeeld bovenstaande dozen gebruik te maken kan je al je kleine troepjes makkelijk opruimen zonder dat het er gelijk rommelig uit ziet!  De draadmand vind ik persoonlijk heel leuk om bijvoorbeeld een lekker kleed met een mooi kussen in te stoppen! 



 


Deze grappige kandelaar ben ik al een paar keer tegen gekomen op verschillende instagram accounts en blogs. Hij blijft erug leuk en ik denk dat ik hem binnenkort maar eens ga bestellen. Het windlicht vind ik mooi omdat hij zo eenvoudig is en omdat hij van koper is! (i love copper !)



 

Deze attributen maken je keuken al gelijk een stuk intressanter. Zo'n weegschaal heeft echt wat vind ik! Niet dat je hem vaak gaat gebruiken waarschijnlijk, maar toch...  De blikken zijn leuk om bijvoorbeeld koffie of suiker o.i.d. in te bewaren! 






         

Genoeg keuze uit kussens bij deze webshop. Bovenstaande is toch wel een van mijn favoriet. Het vloerkleed met sterretjes vind ik ook leuk! 


'Naast het aanbod aan woonproducten heeft By Zenz ook een trendy lijn met papierwaren, feestartikelen en cadeauverpakkingen. Deze lijn bestaat uit artikelen als kaarten, masking tape, stempels, lint, slingers, ballonen en andere feestdecoratie. Ideaal om al je cadeaus prachtig te verpakken en je feestje mooi aan te kleden.'  
'De naam By Zenz is afgeleid van het Engelse woord Sense, dat betekent gevoel. Met een gevoel voor stijl en sfeer ontwikkellen wij onze collectie en zijn dagelijks op zoek naar mooie producten als aanvulling op het bestaande assortiment. Sinds 2009 is By Zenz ontstaan vanuit een voorliefde voor het interieur.'

Al met al een hele leuke webshop om eens een kijkje te nemen! 
Liefs,
Petra - Peet - P.



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten