Pagina's

zondag 1 februari 2015

Picture Diary - week 5







Deze week kwam ik wat leuke oude foto's tegen op m'n telefoon,
 kreeg ik ein-de-lijk mijn diploma binnen
 en moest ik met Tommie naar de dierenarts ! 









  

Dit leuke t-shirt kocht ik van de week bij een winkeltje in Harderwijk. Hij was maar €12.95 ! 
Voor dat geld kon ik hem (helaas) niet laten liggen ! ;)

Ik ging de foto's in m'n telefoon eens terug kijken. Ik kwam deze foto tegen van het begin van de zomer. Hier kende ik mijn vriendje nog maar net en hadden we officieel nog niet echt wat, maar was ik al wel 'oh zo verliefd!' haha... Leuke tijden! 


       

Deze leuke paperbags kregen een plekje op mijn Whislist #4 ! Wanneer ik straks verhuisd ben ga ik eens kijken of ik er een mooi plekje voor kan vinden en er eentje bestellen. Ze zijn zo leuk ! 

Ik kreeg ein-de-lijk mijn diploma binnen! Als je na gaat dat ik begin oktober al ben geslaagd voor m'n opleiding werd dit hoog tijd! Er zat ook nog een cijferlijst bij en met 3 negens, 3 achten, 2 zevens en 1 zesje ben ik toch stiekem best wel een beetje trots op mezelf ! 


 

Tommie moest deze week naar de dierenarts. Tot 2 keer toe zat er wat bloed bij zijn ontlasting! (die fotos zou ik jullie besparen, maar ze waren wel nodig om aan de DA te laten zien! haha) Hij blijkt nu een maag-darm infectie te hebben :( 
Hopelijk gaat het over met medicijnen en een antibiotica kuurtje. Deze week dus even wat extra aandacht voor Tommie! 

 

Ook deze foto vond ik op m'n telefoon toen ik even ging terugkijken! Ik sta hier op het dakterras van ons hotel in Ibiza. Pffff wat verlang ik weer naar de zomer en Jeetje! wat heb ik zin om lekker op vakantie te gaan! 

Vrijdagavond ben ik met m'n vriendinnetje naar de film HOMIES geweest in Pathé in Amersfoort. Erg veel gelachen en het was erg gezellig ! Natuurlijk mocht de popcorn niet ontbreken ;)

 

In het weekend gaf Lauw een feestje in Harderwijk. Hier gezellig met wat vrienden een dansje gedaan en het weer veelste laat laten worden! haha (Gezelligheid kent geen tijd !)

Zondagavond hebben we gezellig met wat vrienden gegeten. 
Het zijn deze zelfgemaakte hamburgers van tartaart geworden! Ze waren heeeeerlijk! 

Op naar weer een nieuwe week, Februari alweer ! 


Liefs, 
Petra - Peet - P. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten