Pagina's

donderdag 22 januari 2015

My Wish list #2








Ik ben deze week weer verschillende leuke dingen tegen gekomen die ik direct op m'n wish list heb geplaatst! Hier weer een paar leuke ideeën / cadeautjes / inspiraties! 











1. Maandkalender krijtbordsticker van Zoedt 
















Deze poster is echt ideaal voor in de keuken. Doordat iedereen met krijt gemakkelijk z'n afspraken kan noteren is het voor iedereen in huis overzichtelijk wat er die maand allemaal gepland staat. Zeker weten dat deze leuke muursticker een plekje op mijn wish list krijgt! Ik hoop hem echt een keertje te krijgen/kopen!
Zoedt Krijtbordsticker maandkalender €65.00

2. Kleurboek voor volwassenen

  

Een kleurboek! De laatste tijd zie je deze echt overal in de winkels liggen. Er zijn zelfs al meerdere edities uitgebracht omdat het blijkbaar zo goed verkoopt. Ik heb er met kerst een aan mijn moeder gegeven en moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk zelf ook wel nieuwschierig ben. Het schijnt enorm rustgevend en ontspannend te zijn. Iets wat iedereen zo af en toe wel kan gebruiken volgens mij....






3.  Decoratie ladder

           

Ik vind deze decoratie ladders echt zo leuk ! 
Om een kleed overheen te hangen, als tijdschriftenrek of gewoon  om zo neer te zetten. Alles kan! 


4. UGGS laarzen



Deze laarsjes van UGGS staan al lange tijd op m'n wish list. Ik vind ze zo stoer en ze zitten heerlijk! 
De prijs is hetgeen wat me elke keer weer tegenhoud. Maargoed, we blijven dromen...

UGGS Chaney laars van €219.95 voor €179.95   (nogsteeds te duur....:( )


Liefs, 

Petra - Peet - P



Geen opmerkingen:

Een reactie posten