Pagina's

woensdag 7 januari 2015

OYSHO wish list


OYSHO... Ik vind het zo'n leuk merk! Het is zo lief en alles ziet er zo comfortabel uit dat ik me het liefst in een van de leuke pyama's onder zo'n mega zacht kleedje op de bank nestel met een lekkere kop thee en hier voorlopig dan niet meer vanaf komt. Perfect voor van die dagen....



Er zijn helaas geen winkels in Nederland, maar voor €3.95 laat je het thuis bezorgen! 









Op dit moment is er een leuke sale gaande op de website! Ik heb een paar dingen uit mijn winkelmandje voor jullie op een rijtje gezet. Of ik het ga bestellen is nog de vraag aangezien ik eigenlijk echt moet sparen. Maargoed, ze krijgen in ieder geval een plekje op m'n verlanglijstje! ;) 



Zo'n hoed is iets wat ik eigenlijk al lange tijd wil hebben maar gewoon niet zeker weet of het me staat! Toen ik deze zag wilde ik hem gewoon meteen hebben! HUP! op m'n verlanglijstje! Nu van €25.99 voor €17.99 ! 


Oh my! Dit dekentje ziet er echt té zacht uit! Heerlijk om een zondag onder te spenderen maar ook leuk om cadeau te geven! Nu van €29.99 voor €20.99 ! 


Deze tas is echt geweldig! Perfect om je warme vest e.d. in te doen voor de festivals die er weer aan gaan komen. Daarnaast is hij natuurlijk ook gewoon leuk voor dagelijks gebruik ;) Nu van €45.99 voor €32.99 !


Van sjaals kan je er nooit genoeg hebben ben ik van mening. Deze sjaal ziet er ontzettend zacht en warm uit en kan makkelijk overal bij gedragen worden. Deze is niet in de collectie en kost €22.99 



Deze slaapmaskers zijn allereerst echt te lief voor woorden. Daarnaast zijn ze lekker zacht en door het zachte elastiek zit hij prettig om je hoofd. Hij blijft goed zitten en zorgt er voor dat je heerlijk kan slapen! Hebben ! Nu van €12.99 voor €8.99 ! 


Liefs, 
Petra - Peet - P


Geen opmerkingen:

Een reactie posten