Pagina's

donderdag 29 januari 2015

My Wish list #3










Opnieuw een lijstje met dingen die ik leuk zou vinden om te hebben 
maar helaas nog niet in mijn bezit zijn ! We blijven dromen....














1. Frends headpones






















Deze koptelefoon vind ik echt zó leuk! Het is wel een beetje gedurfd maar ik vind het koper gewoon echt te grappig! 
Je hebt zelfs wisselbare kapjes zodat je ook kunt kiezen voor zwart, wit of een andere kleur die perfect matcht met je outfit ! ;)

Frends headphones €149.00


2. Pantoffels OYSHO





















Ik ben echt verliefd op deze pantoffels van OYSHO ! Ze zien er zooooo zacht uit en dat gevlochten wol met die leuke balletje erop maken ze helemaal af! Zijn ze niet schattig ?! 

OYSHO pantoffels €16.99


3. Schoolbordverf




Iets waar ik al honderd ideetjes voor heb bedacht maar nogsteeds niets van heb uitgevoerd. Vroeger vond ik het altijd geweldig als iemand zijn wc-deur met deze verf had geschilderd. Iedereen schreef er dan een klein verhaaltje op en zo had je altijd wat te lezen terwijl je zat te plassen. haha! Nu lijkt het mij een leuk idee om een stuk muur in je keuken er mee te verven zodat je hier je boodschappen, afspraken of lieve tekstjes naar je vriendje achter kan laten! Ook kan je er leuke accesoires mee maken door bijvoorbeeld een stuk hout er mee te verven en er iets van een mooie quote op te schrijven! 

Flexa schoolbordverf €12.95



4. Le sac en papier - Merci paperbag



Deze bekende papieren zakken zie je tegenwoordig overal in de woonbladen . Ik vind ze echt zo leuk staan! Op de ene kant staat in het engels 'the paper bag' en op de andere kant in het frans 'le sac en papier'. Eindelijk een leuke oplossing om al je rollen inpakpapier op een leuke manier op te bergen! 

Le sac en papier - merci paperbag €9.95


Liefs, 

Petra - Peet - P. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten